м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

+38 (093) 803-30-30

truck.electric.kiev@gmail.com

Пн-Нд: 08:00 – 20:00

Пн-Нд: 08:00 – 20:00
Телефон +380938033030
м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

Комп’ютерна діагностика причепів і напівпричепів

Пошук несправностей виявляємо комп'ютерною діагностикою за допомогою високотехнологічного обладнання (дилерських і мультибрендових автосканерів).

Основні послуги з діагностики причепів і напівпричепів

Проводимо діагностику провідних брендів

Причини працювати з нами
01
ДОСВІД РОБОТИ МАЙСТРІВ ВІД 5 РОКІВ
02
ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПЧАСТИНИ
03
ШВИДКІСТЬ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ
04
РЕМОНТ БУДЬ-ЯКИХ МАРОК

Ціни

Пакети з обслуговування автомобілів із фіксованою ціною

Власниками та водіями вантажного автотранспорту поряд з діагностикою самих вантажівок затребувана діагностика причепів та напівпричепів. Хоча ця техніка не така складна, як самохідні транспортні засоби (вантажівка, тягач), вона теж схильна до поломок. Зокрема, внаслідок інтенсивних навантажень та зношування може вийти з ладу підвіска, гальмівна система (якщо техніка нею оснащена). Несправність несамохідної техніки підвищує ризик аварійних ситуацій та ДТП, може призвести до пошкодження вантажу. Тому діагностика напівпричепів та причепів повинна регулярно проводитися з профілактичною метою та негайно – з появою ознак несправності.

Коли потрібно зробити діагностику причепа, напівпричепа

На необхідність діагностики причепів або напівпричепів вказують такі ознаки:

  • напівпричіп втрачає поздовжню стійкість;
  • при русі відбувається відведення в один бік;
  • причіп, напівпричіп відчутно виляє;
  • при поворотах вісь видає специфічні шуми та скрип;
  • виникають проблеми з гальмуванням;
  • незавантажений причіп, напівпричіп при русі робить значні вертикальні коливання;
  • збільшилася витрата палива та знос гуми тягача та несамохідної техніки (вказує на порушення співвісності півосей);
  • порушено подачу живлення на причіп, напівпричіп – не горять освітлювальні прилади та індикатори, не працює холодильне обладнання.

Як проводиться діагностика причепів, напівпричепів

Оскільки пневмопідвіска, антиблокувальна і гальмівна система (ABS, EBS) управляються електронікою, для того, щоб встановити причину неполадок в їх роботі, необхідна комп’ютерна діагностика напівпричепів і причепів. Принцип її проведення такий самий, як для самохідної техніки – застосовується діагностичне обладнання, за допомогою якого зчитуються з пам’яті коди несправностей, що допомагають ідентифікувати проблемну ділянку системи. Також сканер дозволяє вивчити робочі параметри в режимі реального часу та співвіднести їх із нормативними показниками. На підставі цього робиться висновок про справність/несправність системи. Після ремонту або заміни несправних компонентів комп’ютерна діагностика причепів проводиться повторно, щоб переконатися, що проблему вирішено.

Поряд з комп’ютерною діагностикою причепів проводиться візуальний огляд систем на предмет механічних пошкоджень, оцінка ступеня зношування вузлів. Обов’язковою складовою діагностики пневмосистем є вимірювання тиску на передній камері тягача і гальмівній камері причепа (напівпричепа). При неполадках із роботою електроустаткування або електроніки також необхідна перевірка електроланцюжка (цілісності проводки, запобіжників, наявності контактів).

зокрема, перевіряються:

  • всі компоненти гальмівних та антиблокувальних систем Knorr Bremse, Wabco West-ingaus – датчики, запобіжники, модулятори гальмівного тиску, електромагнітний клапан, ЕБУ;
  • пневмосистема – робота компресора та осушувача повітря, кранів, клапанів, цілісність магістралі, стан фільтрів, надійність з’єднань;
  • електрообладнання, внутрішні та зовнішні освітлювальні прилади, розетка, проводка, контакти;
  • співвісність півосей. Якщо вона порушена, виконується регулювання.

Вантажний автосервіс Truck Electric проводить діагностику всіх систем причепів та напівпричепів із застосуванням діагностичних сканерів та іншого обладнання, а також виконує їх ремонт. Наші ціни – одні з найкращих у Києві, роботи виконуються якісно та вчасно.

Поширені запитання

Який інтервал заміни масла у двигуні вантажівки?
Відповідно до регламентів для нашого регіону, інтервал заміни масла та фільтрів у двигуні становить 40-45 тис км (при використанні якісного масла, що відповідає допускам для конкретного двигуна) Навіть не дивлячись на рекомендації збільшувати інтервал до 60 тис . км для сучасних автомобілів (міжнародні перевезення), ми рекомендуємо не перевищувати пробіг вище 45 тис. Це обумовлюється якістю палива та умовами експлуатації. На нашому сервісі Ви завжди можете придбати масло, що підходить для Вашого автомобіля.
Чи можна буксирувати автомобіль, не демонтуючи кардан?
При звичайному буксируванні рекомендується демонтувати кардан, щоб уникнути пошкодження коробки. Також необхідно накачати повітря в повітряну систему. Якщо автомобіль не запускається, рекомендуємо скористатись евакуатором для транспортування вантажного автомобіля.
Засвітилася контрольна лампа несправності системи AdBlue, що робити?
Необхідно терміново звернутися до сервісу для проведення комп'ютерної діагностики. Сучасні автомобілі не передбачають самостійного ремонту даного вузла. При несвоєчасному зверненні до сервісу, можливе обмеження функціоналу автомобіля, з повною зупинкою авто. На нашому сервісі Ви можете провести комп'ютерну діагностику системи AdBlue з наступним ремонтом.
Засвітилася контрольна лампа ABS EBS жовтого кольору. Чи можна експлуатувати автомобіль?
Рекомендується звернутися до сервісу для виявлення несправності за допомогою комп'ютерної діагностики. Якщо контрольна лампа горить червоним, терміново звернутися в сервіс. Система ABS EBS працює у аварійному режимі. Експлуатацію автомобіля заборонено. Ви можете записатися на комп'ютерну діагностику у зручний для Вас час.
Діагностика, Ремонт
та Обслуговування
Замовити консультацію
Поширені запитання

Відгуки

Був 2 місяці тому. DAF.XF95 Euro 3 були проблеми з проводкою (моторний модуль) купа помилок світилося як гірлянда + ще дрібні косяки. Усі перебрали та усунули. Роботою задоволений оскільки попередні кілька майстрів міняли по проводочку, брали за це не малі гроші, а через тиждень-два знову все глючило.

Антон Таран
Бажаєте залишити свій відгук?
Strong Testimonials form submission spinner.
rating fields