м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

+38 (093) 803-30-30

truck.electric.kiev@gmail.com

Пн-Нд: 08:00 – 20:00

Пн-Нд: 08:00 – 20:00
Телефон +380938033030
м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

Ремонт і заміна гальмівних кранів

Пошук несправностей виявляємо комп'ютерною діагностикою за допомогою високотехнологічного обладнання (дилерських і мультибрендових автосканерів).

Основні послуги з ремонту гальмівної системи

Проводимо ремонт провідних брендів

Причини працювати з нами
01
ДОСВІД РОБОТИ МАЙСТРІВ ВІД 5 РОКІВ
02
ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПЧАСТИНИ
03
ШВИДКІСТЬ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ
04
РЕМОНТ БУДЬ-ЯКИХ МАРОК

Ціни

Пакети з обслуговування автомобілів із фіксованою ціною

Головний гальмівний кран (ГТК) – важливий, керуючий елемент пневматичної гальмівної системи вантажівок. Саме він забезпечує подачу стисненого повітря на виконавчі механізми гальмівної системи при натисканні педалі гальма та зворотний зв’язок, завдяки якій водій може регулювати зусилля, що додається до педалі. Якщо він перестає справлятися зі своїми обов’язками, потрібний ремонт головного гальмівного крана або його заміна.

Коли потрібний ремонт гальмівного крана фур

Для підтримки гальмівного крана в робочому стані необхідно проводити його профілактичне обслуговування відповідно до регламенту виробника. Профілактика гальмівного крана на вантажівках полягає в огляді, перевірці на герметичність, змащуванні рухомих деталей, що труться. Кожні 50-70 тис. км пробігу ГТК підлягає повному розбиранню з промиванням та дефектуванням, за підсумками якого приймається рішення про необхідність ремонту головного гальмівного крана або його заміни.

 

На необхідність ремонту гальмівного крана фур вказують:

  • порушення герметичності, витік повітря;
  • сильне зношування окремих деталей або їх деформація, пошкодження.

Якщо кран двосекційний (керує гальмівною системою вантажівка та причепа), і порушена узгодженість їх гальмування/розгальмовування, необхідний позаплановий огляд, діагностика. У ряді випадків можна вирішити проблему шляхом регулювання гальмівного тиску на причепі, напівпричепі. Якщо регулювання не допомагає, проводиться ремонт. Найчастіше при цьому змінюється ремкомплект (ущільнювальні кільця та манжети), оновлюється мастило. Також перевіряється стан поршнів, клапанів, пружного демпфуючого елемента. Якщо механізм зношений, заміна ущільнювачів, демпфера, регулювання ходу клапанів і приводу не допомагають відновити нормальну роботу ГТК, виконується заміна гальмівного крана на вантажівках.

Ремонт та заміна гальмівного крана на вантажівках у Києві

Фахівці київської СТО Truck Electric з досвідом роботи не менше 5 років проводять профілактичне техобслуговування, ремонт та заміну односекційних та двосекційних гальмівних кранів на вантажівках різних моделей. Висока кваліфікація фахівців дозволяє виконати складання, встановлення, кріплення та регулювання ГТК у стислий термін. Після ремонту чи заміни кран тестується. У разі потреби виконується діагностика, ТО або ремонт суміжних систем.

Поширені запитання

Який інтервал заміни масла у двигуні вантажівки?
Відповідно до регламентів для нашого регіону, інтервал заміни масла та фільтрів у двигуні становить 40-45 тис км (при використанні якісного масла, що відповідає допускам для конкретного двигуна) Навіть не дивлячись на рекомендації збільшувати інтервал до 60 тис . км для сучасних автомобілів (міжнародні перевезення), ми рекомендуємо не перевищувати пробіг вище 45 тис. Це обумовлюється якістю палива та умовами експлуатації. На нашому сервісі Ви завжди можете придбати масло, що підходить для Вашого автомобіля.
Чи можна буксирувати автомобіль, не демонтуючи кардан?
При звичайному буксируванні рекомендується демонтувати кардан, щоб уникнути пошкодження коробки. Також необхідно накачати повітря в повітряну систему. Якщо автомобіль не запускається, рекомендуємо скористатись евакуатором для транспортування вантажного автомобіля.
Засвітилася контрольна лампа несправності системи AdBlue, що робити?
Необхідно терміново звернутися до сервісу для проведення комп'ютерної діагностики. Сучасні автомобілі не передбачають самостійного ремонту даного вузла. При несвоєчасному зверненні до сервісу, можливе обмеження функціоналу автомобіля, з повною зупинкою авто. На нашому сервісі Ви можете провести комп'ютерну діагностику системи AdBlue з наступним ремонтом.
Засвітилася контрольна лампа ABS EBS жовтого кольору. Чи можна експлуатувати автомобіль?
Рекомендується звернутися до сервісу для виявлення несправності за допомогою комп'ютерної діагностики. Якщо контрольна лампа горить червоним, терміново звернутися в сервіс. Система ABS EBS працює у аварійному режимі. Експлуатацію автомобіля заборонено. Ви можете записатися на комп'ютерну діагностику у зручний для Вас час.
Діагностика, Ремонт
та Обслуговування
Замовити консультацію
Поширені запитання

Відгуки

Був 2 місяці тому. DAF.XF95 Euro 3 були проблеми з проводкою (моторний модуль) купа помилок світилося як гірлянда + ще дрібні косяки. Усі перебрали та усунули. Роботою задоволений оскільки попередні кілька майстрів міняли по проводочку, брали за це не малі гроші, а через тиждень-два знову все глючило.

Антон Таран

Спасибі за оперативність. Дякуємо директору Івану за те, що допоміг і знайшов час, для виведення свого фахівця. Також дякую електрику Жені, ви дійсно хороші і фахівці яких ще треба пошукати. Дякую вам велике. Буду тепер з вами працювати.

Артем Коваль

Спасибі за оперативність. І окреме спасибі фахівцю Жені. Усунув проблему по автономці швидко та оперативно. Все чітко та нормально пояснив усі моменти несправності. Дякуємо вам за ваш якісний і хороший сервіс. Дай бог вам більше хороших клієнтів.

Юрій Наумець

Зробили діагностику та ремонт чітко та вчасно. Професійно і без зайвих маніпуляцій, хоча робота складна і не всі “кулібіни” хотіли братися (Ад Блю і т. д.). Цілком зрозумілі пояснення та результати діагностик. Спасибі. Так тримати!

Роман Кошик
Бажаєте залишити свій відгук?
Strong Testimonials form submission spinner.
rating fields