м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

+38 (093) 803-30-30

truck.electric.kiev@gmail.com

Пн-Нд: 08:00 – 20:00

Пн-Нд: 08:00 – 20:00
Телефон +380938033030
м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

Заміна помпи

Пошук несправностей виявляємо комп'ютерною діагностикою за допомогою високотехнологічного обладнання (дилерських і мультибрендових автосканерів).

Послуги з ремонту системи охолодження вантажівок

Проводимо ремонт провідних брендів

Причини працювати з нами
01
ДОСВІД РОБОТИ МАЙСТРІВ ВІД 5 РОКІВ
02
ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПЧАСТИНИ
03
ШВИДКІСТЬ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ
04
РЕМОНТ БУДЬ-ЯКИХ МАРОК

Ціни

Пакети з обслуговування автомобілів із фіксованою ціною

Водяний насос (помпа) у вантажівках є найважливішим елементом рідинної системи охолодження двигуна. Саме він забезпечує примусову циркуляцію охолодної рідини каналами, внаслідок чого відбувається теплообмін, відведення надлишкового тепла від двигуна, підтримання оптимальної робочої температури. Оскільки помпа складається з безлічі рухомих деталей і нерідко працює в режимі інтенсивних навантажень, вона схильна до поломок, для усунення яких потрібен ремонт водяного насоса вантажівки. При складних масштабних поломках, усунути які неможливо або нерентабельно, потрібна заміна помпи вантажівок.

Коли необхідний ремонт помпи вантажівок

При будь-яких неполадках у функціонуванні системи охолодження необхідна діагностика всіх її компонентів, у тому числі насоса.

Перегрів двигуна – непряма ознака несправності насоса, він може вказувати і на неполадки з іншими компонентами системи охолодження (засорами або протіканнями каналів і порожнин), а також на поломку радіатора повітряного охолодження, прогорання клапанів ГРМ, прокладання ГБЦ, некоректне регулювання системи запалення, неполадки в роботі термостату та багато інших проблем. Більш специфічні ознаки того, що потрібний ремонт водяного насоса фур:

  • робота помпи супроводжується сильним шумом;
  • видні сліди протікання охолоджуючої рідини на корпусі насоса, в місцях його кріплення, під ним;
  • у підкапотному просторі відчувається виражений запах мастила та охолоджуючої рідини;
  • при спробі похитати вал помпи він піддається, виявляється значний люфт;
  • порушена співвісність кріплення по відношенню до шестерень приводу ГРМ, натяжних роликів.

 

Як проводиться ремонт водяного насоса фур

Ремонт помпи вантажівок починається з демонтажу, розбирання та ретельного огляду всіх деталей. Найбільш поширені поломки та несправності, які можна виявити у процесі такого огляду:

  • знос підшипника, збільшення його люфта;
  • знос сальника, що призводить до витоків охолоджуючої рідини;
  • порушення геометрії валу внаслідок сильного зносу або деформації;
  • тріщини корпусу;
  • механічні пошкодження крильчатки або її корозія внаслідок використання неякісної охолоджуючої рідини;
  • неправильний натяг ременя приводу.

Після розбирання, огляду, дефектування деталей майстер визначає, які деталі підлягають заміні, а які можна відновити. Зокрема, можливе проведення таких операцій:

  • заміна валу або його вирівнювання та відновлення вихідних розмірів;
  • усунення тріщин корпусу, крильчатки із застосуванням електрозварювання;
  • заміна сальника;
  • заміна опорного підшипника.

Оскільки проблеми часто криються не в самому насосі, а в приводному ремені, що з’єднує його з коленвалом, можуть знадобитися такі операції:

  • якщо знос підшипника та валу насоса викликаний надмірним натягом ременя, воно регулюється, послаблюється;
  • у разі обриву або розтягування ременя він підлягає заміні.

Співробітники СТО Truck Electric проведуть попередню експрес-діагностику, щоб переконатися, що причина проблеми криється саме в насосі, а потім його ретельне дефектування. Вони оцінять технічну можливість ремонту, зіставлять вартість заміни насоса вантажних авто та його ремонту з урахуванням пошкоджень, після чого порекомендують оптимальний метод вирішення проблеми. Як ремкомплекти, так і насоси в збиранні, що використовуються на СТО, відрізняються високою якістю. Всі роботи виконуються оперативно, з обов’язковим тестуванням нового або відновленого насоса.

Поширені запитання

Який інтервал заміни масла у двигуні вантажівки?
Відповідно до регламентів для нашого регіону, інтервал заміни масла та фільтрів у двигуні становить 40-45 тис км (при використанні якісного масла, що відповідає допускам для конкретного двигуна) Навіть не дивлячись на рекомендації збільшувати інтервал до 60 тис . км для сучасних автомобілів (міжнародні перевезення), ми рекомендуємо не перевищувати пробіг вище 45 тис. Це обумовлюється якістю палива та умовами експлуатації. На нашому сервісі Ви завжди можете придбати масло, що підходить для Вашого автомобіля.
Чи можна буксирувати автомобіль, не демонтуючи кардан?
При звичайному буксируванні рекомендується демонтувати кардан, щоб уникнути пошкодження коробки. Також необхідно накачати повітря в повітряну систему. Якщо автомобіль не запускається, рекомендуємо скористатись евакуатором для транспортування вантажного автомобіля.
Засвітилася контрольна лампа несправності системи AdBlue, що робити?
Необхідно терміново звернутися до сервісу для проведення комп'ютерної діагностики. Сучасні автомобілі не передбачають самостійного ремонту даного вузла. При несвоєчасному зверненні до сервісу, можливе обмеження функціоналу автомобіля, з повною зупинкою авто. На нашому сервісі Ви можете провести комп'ютерну діагностику системи AdBlue з наступним ремонтом.
Засвітилася контрольна лампа ABS EBS жовтого кольору. Чи можна експлуатувати автомобіль?
Рекомендується звернутися до сервісу для виявлення несправності за допомогою комп'ютерної діагностики. Якщо контрольна лампа горить червоним, терміново звернутися в сервіс. Система ABS EBS працює у аварійному режимі. Експлуатацію автомобіля заборонено. Ви можете записатися на комп'ютерну діагностику у зручний для Вас час.
Діагностика, Ремонт
та Обслуговування
Замовити консультацію
Поширені запитання

Відгуки

Був 2 місяці тому. DAF.XF95 Euro 3 були проблеми з проводкою (моторний модуль) купа помилок світилося як гірлянда + ще дрібні косяки. Усі перебрали та усунули. Роботою задоволений оскільки попередні кілька майстрів міняли по проводочку, брали за це не малі гроші, а через тиждень-два знову все глючило.

Антон Таран

Спасибі за оперативність. Дякуємо директору Івану за те, що допоміг і знайшов час, для виведення свого фахівця. Також дякую електрику Жені, ви дійсно хороші і фахівці яких ще треба пошукати. Дякую вам велике. Буду тепер з вами працювати.

Артем Коваль

Спасибі за оперативність. І окреме спасибі фахівцю Жені. Усунув проблему по автономці швидко та оперативно. Все чітко та нормально пояснив усі моменти несправності. Дякуємо вам за ваш якісний і хороший сервіс. Дай бог вам більше хороших клієнтів.

Юрій Наумець

Зробили діагностику та ремонт чітко та вчасно. Професійно і без зайвих маніпуляцій, хоча робота складна і не всі “кулібіни” хотіли братися (Ад Блю і т. д.). Цілком зрозумілі пояснення та результати діагностик. Спасибі. Так тримати!

Роман Кошик
Бажаєте залишити свій відгук?
Strong Testimonials form submission spinner.
rating fields