м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

+38 (093) 803-30-30

truck.electric.kiev@gmail.com

Пн-Нд: 08:00 – 20:00

Пн-Нд: 08:00 – 20:00
Телефон +380938033030
м. Київ, вул. Лугова, 1 (Бортничі)

Регулювання форсунок

Пошук несправностей виявляємо комп'ютерною діагностикою за допомогою високотехнологічного обладнання (дилерських і мультибрендових автосканерів).

Основні послуги з ремонту ПНВТ

Проводимо діагностику провідних брендів

Причини працювати з нами
01
ДОСВІД РОБОТИ МАЙСТРІВ ВІД 5 РОКІВ
02
ОРИГІНАЛЬНІ ЗАПЧАСТИНИ
03
ШВИДКІСТЬ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ
04
РЕМОНТ БУДЬ-ЯКИХ МАРОК

Ціни

Пакети з обслуговування автомобілів із фіксованою ціною

Важлива складова ремонту та обслуговування паливної системи вантажівок з дизельним двигуном – регулювання форсунок дизеля< span style=”font-weight: 400;”>. Внаслідок природного зношування, засмічення отворів, ослаблення пружин ефективність роботи форсунок з часом знижується. Одним з методів її підвищення, поряд з прочищенням і заміною зношених деталей, є регулювання форсунок дизельного двигуна.

Методи регулювання форсунки дизельного вантажівки

Регулювання форсунок вантажівки передує їх діагностика, складовими якої є оцінка робочого тиску палива в момент упорскування та ефективності розпилення . Один із методів діагностики полягає у порівнянні всіх форсунок з контрольним зразком, попарному тестуванні паралельно підключених до паливної магістралі виробів.

Якщо показники форсунки, що тестується, відхиляються від показників контрольного зразка, який попередньо відрегульований і знаходиться в ідеальному стані, після перевірки виконується регулювання дизельних форсунок фур, а саме – тиску пружини:

  • відкручується ковпак і послаблюється контргайка;
  • для зміни ступеня натягу пружини підкручується регулювальний гвинт;
  • проводяться повторні випробування, регулювання триває доти, доки тестована та контрольна форсунка не будуть впорскуватися одночасно.

Крім порівняння з контрольним зразком для оцінки тиску впорскування та ефективності розпилу може застосовуватися тестування за допомогою спеціального приладу – максиметра. Цей метод подібний до попереднього, оскільки максиметр конструктивно є копією форсунки. Але за рахунок наявності в максиметрі вбудованого регулятора з мікрометричною шкалою перевірка і регулювання форсунок дизеля займає менше часу.

На СТО найчастіше практикується комплексна перевірка форсунок на регулювальному стенді. Таке обладнання дозволяє протестувати та оцінити розширений перелік параметрів. Після регулювання здійснюється повторне тестування, якщо його результати визнають незадовільними, форсунка потребує ремонту, прочищення, заміни зношених деталей.

Фахівці Truck Electric швидко, якісно та недорого виконують як регулювання форсунок дизельного двигуна, так і їх ремонт. Використання високотехнологічного обладнання забезпечує точність регулювання.

Поширені запитання

Який інтервал заміни масла у двигуні вантажівки?
Відповідно до регламентів для нашого регіону, інтервал заміни масла та фільтрів у двигуні становить 40-45 тис км (при використанні якісного масла, що відповідає допускам для конкретного двигуна) Навіть не дивлячись на рекомендації збільшувати інтервал до 60 тис . км для сучасних автомобілів (міжнародні перевезення), ми рекомендуємо не перевищувати пробіг вище 45 тис. Це обумовлюється якістю палива та умовами експлуатації. На нашому сервісі Ви завжди можете придбати масло, що підходить для Вашого автомобіля.
Чи можна буксирувати автомобіль, не демонтуючи кардан?
При звичайному буксируванні рекомендується демонтувати кардан, щоб уникнути пошкодження коробки. Також необхідно накачати повітря в повітряну систему. Якщо автомобіль не запускається, рекомендуємо скористатись евакуатором для транспортування вантажного автомобіля.
Засвітилася контрольна лампа несправності системи AdBlue, що робити?
Необхідно терміново звернутися до сервісу для проведення комп'ютерної діагностики. Сучасні автомобілі не передбачають самостійного ремонту даного вузла. При несвоєчасному зверненні до сервісу, можливе обмеження функціоналу автомобіля, з повною зупинкою авто. На нашому сервісі Ви можете провести комп'ютерну діагностику системи AdBlue з наступним ремонтом.
Засвітилася контрольна лампа ABS EBS жовтого кольору. Чи можна експлуатувати автомобіль?
Рекомендується звернутися до сервісу для виявлення несправності за допомогою комп'ютерної діагностики. Якщо контрольна лампа горить червоним, терміново звернутися в сервіс. Система ABS EBS працює у аварійному режимі. Експлуатацію автомобіля заборонено. Ви можете записатися на комп'ютерну діагностику у зручний для Вас час.
Діагностика, Ремонт
та Обслуговування
Замовити консультацію
Поширені запитання

Відгуки

Був 2 місяці тому. DAF.XF95 Euro 3 були проблеми з проводкою (моторний модуль) купа помилок світилося як гірлянда + ще дрібні косяки. Усі перебрали та усунули. Роботою задоволений оскільки попередні кілька майстрів міняли по проводочку, брали за це не малі гроші, а через тиждень-два знову все глючило.

Антон Таран

Спасибі за оперативність. Дякуємо директору Івану за те, що допоміг і знайшов час, для виведення свого фахівця. Також дякую електрику Жені, ви дійсно хороші і фахівці яких ще треба пошукати. Дякую вам велике. Буду тепер з вами працювати.

Артем Коваль

Спасибі за оперативність. І окреме спасибі фахівцю Жені. Усунув проблему по автономці швидко та оперативно. Все чітко та нормально пояснив усі моменти несправності. Дякуємо вам за ваш якісний і хороший сервіс. Дай бог вам більше хороших клієнтів.

Юрій Наумець

Зробили діагностику та ремонт чітко та вчасно. Професійно і без зайвих маніпуляцій, хоча робота складна і не всі “кулібіни” хотіли братися (Ад Блю і т. д.). Цілком зрозумілі пояснення та результати діагностик. Спасибі. Так тримати!

Роман Кошик
Бажаєте залишити свій відгук?
Strong Testimonials form submission spinner.
rating fields